DAG 1 JEUGDKAMP 2014! - Reisverslag uit Mortel, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu DAG 1 JEUGDKAMP 2014! - Reisverslag uit Mortel, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu

DAG 1 JEUGDKAMP 2014!

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp

21 Juni 2014 | Nederland, Mortel

Iets. We kwamen hier om 7 uur aan, je mocht je spullen en luchtbed klaarleggen. Daarna moest je naar de kantine en kreeg je je kampgroepje te horen. Ze zeiden dat we oude kleren aan moesten doen voor de kampdoop, waar we lang voor moesten wachten. We kregen verf water eieren meel en al die zooi over ons heen… en vla! We moesten ons schoonmaken en lekker warme kleren aantrekken. De F en de E moesten als eerst naar de bossen, ze moesten dierengeluiden opzoeken, de kikker was het slechtst. Ze hadden een boomvarken een vis een koe een ezel en een aap. Daarna moesten de rest naar de bossen, willem viel uit een boom. We moesten monsters opzoeken zoals, een spook, roy donders, een tandarts, de supporter, de beer, een spook, een pater en de mortelman. Als we die gevonden hadden moesten we opdrachten doen voor een letter, die een woord vormde. We kwamen best laat weer thuis aan, maar we gingen toch niet slapen! ’s Ochtends kregen we ochtendgymnastiek van : chayenne, stacey, anouk en manon. Iedereen wilde zo snel mogenlijk ontbijten. En nu zitten we hier na het ontbijt het verhaal te typen.

Green mean korfbal machine.
Jay, Neeltje, Mika, Lotte, Maud, Cas, Rachel, Kira

• 21 Juni 2014 - 09:44

Kim En Erwin (ouders Isa En Jara):

Hoi, leuk om jullie verhaal te lezen. Ook grappig om vanochtend toen we jara kwamen brengen al die wallen onder de ogen te zien. Heel veel plezier dit weekend en tot morgen.

Groetjes erwin en kim