Kampbrief 3 Zaterdagmiddag - Reisverslag uit Oss, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu Kampbrief 3 Zaterdagmiddag - Reisverslag uit Oss, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu

Kampbrief 3 Zaterdagmiddag

Door: jeugdkampkvdot

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp

23 Juni 2012 | Nederland, Oss

Zaterdagmiddag, Cas is moe.
Zaterdagmiddag na de lunch zijn we naar de bossen gegaan, de oudere kinderen gingen met de fiets en de jongere mochten met de auto!
in de bossen hebben we Levend Stratego gedaan, De groepjes van de domme carlo, Sjors en Ramon hebben gewonnen. na het spel zijn we terug naar DOT gegaan en hebben we ´uhm´ (zei Mara) geoefend voor de bonte avond van vanavond, Nou gaan we snel afsluiten want we gaan BOWLEN!!!

Groeten Big Smile & de rest

• 23 Juni 2012 - 20:59

Geertjan & Ria :

Wat leuk om jullie zo te volgen en ook om alvast wat foto's te zien. Veel Plezier met de bonte avond en tot morgen!

• 23 Juni 2012 - 21:38

Buurman:

Ga nu naar bed!! Dus zachtjes vanaf nu. Maar morgen weer de toeter. Vond het wel gezellig, een vroege buurvrouw.
    Groetjes en tot morgen.
    De buurman