Kampbrief 1 Vrijdag 22 juni - Reisverslag uit Oss, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu Kampbrief 1 Vrijdag 22 juni - Reisverslag uit Oss, Nederland van Jeugdkamp Dot Oss/Klaverblad verzekeringen - WaarBenJij.nu

Kampbrief 1 Vrijdag 22 juni

Door: jeugdkampkvdot

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp

23 Juni 2012 | Nederland, Oss

We kwamen aan en zagen de tenten staan. Dat vonden we leuk totdat we erachter kwamen dat het koud was ´s nachts in de tent. We hadden daarna de kampdoop en die ging zo:
We moesten vragen beantwoorden en als je het fout had moest je het veld af en werd je ondergesmeerd met verf! we waren daarna een mooie kleurboom. toen moesten we alles eraf schrobben en krabben dat was minder leuk.

We waren in de nacht in verschillende groepjes in verschillende auto's weggebracht voor een dropping. in de auto waren we geblinddoekt. We zijn naar Oijen Geffen en Nistelrode weeggebracht. Onderweg naar huis moesten we een ei meenemen, een lege fles vullen, een wc rol regelen, ballon, Nietje en roerstaafje mee terugnemen. Na een HEEEEEEEEEEEELEEEEEEE lange tocht en vooral met pijnlijke voetjes zijn alle groepen weer bij het clubhuis terug gekomen.
De meeste van ons hebben 2,5 uur gelopen. Stiekem toch erg lang maar met leuke liedjes & moppen waren we er toch best snel.
Op 't clubhuis kregen we nog een lekker broodje knak en een bekertje ranja. Daarna snel naar bed om onze voetjes te laten rusten.

Vanochtend waren de kinderen eerder wakker dan de leiding. Dus kwamen de kiendjes de leiding wakker trommelen. Helaas heeft Bente de koekepan kapot gemaakt met het trommelen. Dus vanochtend konden we niet de meegebrachte eitjes klaar maken & opeten!

Tot nu toe is het kamp superleuk!!

• 23 Juni 2012 - 09:34

Buurvrouw:

Is mijn zoontje van plan vandaag uit te slapen en mama dus ook!!!! Worden we door een vervelende toeter wakker gemaakt...........fijn deze buren.
    Xxxx

• 23 Juni 2012 - 15:59

Yvonne:

tjonge je zou zo'n buurvrouw hebben zeg. hihi. morgen iets harder toeteren want ik ben er niet wakker van geworden.
    jullie zijn snel met de verslagen en foto's! erg leuk om te zien ( zelfs het verslag van zondagmorgen staat er al op).
    nee zonder dollen, het zal wel weer erg gezellig zijn. veel plezier allemaal vanavond en dan lekker rustig gaan slapen, wees lief voor de buren.